Zoso aduce astazi in discutie conferintele pentru bloggeri, iar Victor a povestit ieri cum s-a desfasurat prima intalnire oficiala cu o serie de bloggeri, initiata de Romtelecom.
Operatorul de telefonie este de altfel una dintre primele companii care au deschis dialogul cu bloggerii, recunoscand astfel importanta social media. O alta companie care recent a abordat un numar de bloggeri este Cosmote. Ambele au cautat sa creeze o platforma de comunicare serioasa si deschisa.
Sunt insa si alte companii interesate sa comunice in social media. De aici a aparut, in urma cu o luna, ideea de a gasi cea mai buna cale de interactiune intre companii si bloggeri.
Primul lucru la care m-am gandit a fost ca ar trebui sa stim daca intr-adevar companiile isi doresc acest lucru. Mizam pe interesul lor, avand rezultatele unui sondaj facut in primavara pe tema marketingului si comunicarii pe bloguri.
Raspunsurile au fost mai mult decat incurajatoare. Asa ca am pus la punct o lista pe MediaPedia, in care am agregat numele tuturor companiilor si organizatiilor care s-au aratat interesate de comunicarea cu bloggerii. Lista o gasiti aici.
Un urmator pas ar fi sa vedem cum primesc bloggerii aceatsa idee si pentru asta lucrez la o intalnire pe care sper sa o avem in noiembrie. Revin cu detalii.