Agentia Universal McCann a realizat un studiu ce a inclus 17.000 de utilizatori de Internet activi din 29 de tari. Ideea cercetarii a fost sa contureze un portret al noilor oameni influenti si implicarea utilizatorilor de Internet in promovarea brandurilor.
Aici gasiti un rezumat general. Mai sus aveti o prezentare rezultata din acest studiu. Iar de aici il puteti descarca.
Cercetarea a revelat 3 mari idei: Cresterea social media, aparitia prietenilor digitali si proliferarea canalelor de influentare.
Am scos din studiu cateva date despre Romania:
- 42% dintre internautii romani considera ca blogging-ul e important pentru socializarea cu prietenii.
- 46% spun ca folosesc retele sociale pentru a intalni oameni noi.
- 37,2% au vorbit online despre un film.
- 5,5% dintre internautii romani sunt “super-influencers” (cei mai activi in crearea de continut online si in folosirea instrumentelor web 2.0 si din social media).
PROMO: ADVERTISING 2.0 | SEARCH ENGINE MARKETING SEMINAR