Ideea Prodigy° a aparut intr-o discutie cu Dorin pe la inceputul lunii iulie. El tot incerca sa ma activeze in multe din ideile sale, iar eu ma gandeam ce mi s-ar potrivi mai bine pentru un nou venture. Si din vorba in vorba am ajuns la “ce ar fi daca am face o agentie de comunicare”, ceva diferit de ce facuse Dorin pana atunci (Godmother & Hyperactive) si aproape de ce facusem eu ca independent in ultimii doi ani.
Daca ar fi sa fac un sondaj printre cunoscuti, cei mai multi ma asociaza acum cu blogul, apoi cu Evensys si dupa aceea cu activitatea mea ca jurnalist. In tot acest timp, de cand sunt pe cont propriu, am lucrat si pe o serie de proiecte, unele axate pe online, unele legate de blogging, altele din custom publishing.
Asadar pentru mine infiintarea Prodigy° a insemnat un pas firesc de la consultant independent la o companie adevarata. Iata si cateva detalii despre aceasta.
Numele
Cred ca la acest punct de pe lista noastra am zabovit cel mai mult. Cred ca am avut vreo 30 de propuneri pe hartie la un moment dat intre care si: Next level PR, Wild hat, Conquer, Bold Communications, MNF, CAPS, Ask, The Voice etc. Am ales Prodigy° pentru ca exprima cel mai bine ce ne-am propus sa facem: lucruri extraordinare.
Cine suntem
In spatele Prodigy° sunt trei oameni: eu, Aela Cotabita si Dorin Boerescu. Aela are background in PR, ambitie si e orientata pe rezultate si get things done. Dorin are o vasta experienta in antreprenoriat, in comunicare si foarte multe idei. Eu aduc 10 ani in media, Internet si evenimente. Eu si cu Aela vom fi partile active, Dorin avand doar rolul de sfatuitor.
Ce facem
Ne-am definit competentele in jurul a “5C’s”: communication, conversation, collaboration, connections, content. Dar cum lasa loc de multe interpretari, m-am gandit ca mai bine aleg sa explic directiile principale in care vrem sa mergem:
- Online Reputation Management & Monitoring: Dupa cum multi stiu, sunt implicat in dezvoltarea NetClips, un instrument de monitorizare a new media. Prodigy° va promova acest tool, dar mai ales va cauta sa ofere sfaturi si solutii celor care apreciaza acest nou mediu.
- Online Communication: Aici ne-am intinde la vorba daca m-as apuca sa explic. Pe scurt, cautam solutii pentru companiile dornice sa foloseasca mediul online in conversatia cu publicurile lor interesate.
- Social Media Coaching: Cu Prodigy° intram pe un teritoriu nou, unde vom duce multa munca de lamurire. Vor exista asadar ocazii in care vom putea oferi din cunostintele noastre celor interesati sa aprofundeze social media.
- Content optimization: E un vis mai vechi de-al meu, chiar de pe vremea cand lucram la BMG, sa lucrez pe proiecte de continut existente sau in curs de lansare pentru a obtine rezultate mult mai bune. Iar aici pun pe masa experienta mea din media si Internet anterioara.
Unde ne sunt clientii
Suntem convinsi ca Internetul, in general, nu e inca adoptat la intreaga sa valoare, de aceea mizam pe colaborarea cu companiile care fie au experiente in alte tari, fie au nevoie sa comunice pe toate canalele, fie au oameni deschisi la minte si inovatori. Si daca ma uit la aceste argumente, nu pot decat sa ma gandesc la companii si branduri multinationale sau mari pe piata locala. Dar ne propunem sa abordam si comunitatea de advertising si relatii publice, unde putem fi un fel de “plug-in” in diverse proiecte.
La final, dar nu in ultimul rand, multumesc tuturor celor care mi-au transmis ganduri bune pe e-mail, pe Twitter, la telefon sau prin sms, in comentarii sau fata in fata.