Astazi ziceam cuiva ca blogurile vor muri pentru ca lumea nu va mai avea timp sa se ocupe de ele. Sincer, decat sa scriu din an in Paste, mai bine ma las de tot. Iar pe Twitter am intrat foarte rar zilele acestea. Nu mai suport mesaje de genul “ma plictisesc”, “m-am trezit” (in mijlocul zilei) etc. OK, e vina mea ca sunt atat de ocupat si oamenii aia nu au nicio vina, de asta e mai bine sa il tin inchis.
Gata cu defularea, va servesc rapid cateva chestii despre care in mod normal as fi scris pe larg:
- Aigrijadetine.ro – Nu ca Radu mi-e bun prieten si il apreciez pe Mircea de la L’Oreal, dar site-ul lansat de Garnier ne arata cum unele companii inteleg si pariaza pe Internet. Am asistat astazi la prezentarea unui proiect complex coordonat si realizat cu echipe din Franta si Romania. Cateva detalii cititi aici.
- Cod Verde – In cercuri restranse am afirmat ca 2009 va fi anul eco in randul preocuparilor de CSR ale companiilor. M-a surprins placut initiativa Cod Verde lansata de Realitatea-Catavencu, in care vor sustine editorial si nu numai mediul si vor arata totodata ca sunt si ei eco. R-C a aratat ca isi poate extinde busienss-ul in diverse zone in care alte grupuri nu au pasit, fiind acum cel mai dinamic trust. Nu pot insa sa nu (mai) spun (inca o data) ca printre toate aceste idei noi ar trebui sa gaseasca timp si resurse pentru cresterea afacerii de publishing.
- Reclame cu Obama in jocuri – Ca tot se vorbeste despre Politica 2.0, Obama a ales sa se duca dupa alegatori pana si in jocurile pe calculator, ceea ce ma face sa intreb: Vom vedeala noi reclame pentru partide politice pe bloguri, pentru cei care au abandonat mass-media?
- Poetul 2.0 – Am primit confirmarea si de la Orange ca acel panou de promovare a blogosferei este chiar pe bune (desi eu as fi pus “bloggeri” in loc de “bloggerii”) si mai mult, am aflat cate ceva despre Poetul 2.0. Dar cum nu vreau sa le stric surpriza, nu va zic mai multe deocamdata.
PROMO: ADVERTISING 2.0 | SEARCH ENGINE MARKETING SEMINAR