Astazi are loc primul Maraton International Bucuresti, organizat de Asociatia Bucharest Running Club, in colaborare cu Primaria Municipiului Bucuresti, agentia Saatchi&Saatchi si cu sprijinul Federatiei Romane de Atletism.
Echipa de creatie a Saatchi&Saatchi – care a luat vineri un loc 3 intre agentiile concurente la Golden Drum – a realizat filmuletul de mai sus pentru a promova intr-o maniera neconventionala acest eveniment.
Nu am aflat daca filmuletul a fost creat pentru a imortaliza jocul de glezne in public al actorului deghizat in atlet sau e vorba de un clip filmat ca un reality video si menit sa se raspandeasca online.
De fapt nu conteaza raspunsul. Mi-a venit in minte o alta idee: “dubla viralitate”. Practic actiunea porneste in offline, in real life si se continua online, ca farsele lui Buzdugan pe vremuri. Sau ca aici.
păi.. cred că există. mi se pare mie sau chestia asta a fost folosită şi de cei care s-au ocupat de lansarea Radio Zu? Parcă făcuseră grafitti prin Bucureşti. Şi au atras atenţia asupra lor. pe Blogoree.ro chiar a deschis cineva un topic să întrebe cine sunt ăştia, Radio Zu, că a tot auzit de ei.
Foarte slab. Sau hai sa-l copiem pe Remi Gaillard. http://www.youtube.com/watch?v=n9ApRjtwwTU
Mai bine am da-o pe Retro…. Uite:Manafu.Blogspot.com