Ieri seara am numarat si cea de-a patra editie a Web-Club, sustinuta de Orange si care a adunat peste 60 de oameni la Club Colocvio.
Tema serii a fost legata de piata de publicitate online si de predictiile in domeniu pe 2008 si 2009. Am inceput insa cu prezentare a 3 proiecte noi.
Orange a anuntat o campanie inedita desfasurata cu suportul retelei Boom, pe care am putea sa o inscriem la categoria proiecte speciale si sa o pastram drept exemplu pentru un viitor event pe digital marketing.
In ultima saptamana s-a vorbit foarte mult de noul jucator aparut in online, Intact Interactiv. Magda Zander ne-a aratat putin armele cu care intra in piata. Am retinut doua aspecte: asocierea publicitatii doar cu pagini curate si decente (pe care le vor monitoriza) si pasul mare facut in mobile advertising, unde in prezent mai activeaza MPI si Arbo Interactive, din partea jucatorilor online.
Surpriza absoluta a serii a fost anuntarea YesMedia Interactive, un nou broker de publicitate online care tinteste sa atraga proiectele cu trafic mediu si mic si care deja are in portofoliu 30 de site-uri. In spatele acestui start-up se afla si Dan Virtopenau de la Voxline.
In a doua parte a serii am vorbit de banii cheltuiti in online. Victor ofera pe blogul sau un sumar al discutiilor in care au fost implicati Magda Zander (Intact Interactiv), Valentin Oeru (Boom), Cristi Parvan (Zed Digital) si Alex Visa (Hyperactive), “agitati” de Doru Panaitescu.