La inceputul anului, Evensys a lansat o serie de seminarii experimentale dedicate companiilor (clientilor de publicitate) si axate in principal pe mediul online. Am vorbit despre branding digital, marketing digital, search marketing si blogging.
Am reluat seria in toamna cu cel de digital marketing, urmand sa avem saptamana viitoare seminarul pe Search Engine Marketing, iar in noiembrie pe cel de blogging.
Search Engine Marketing – Imi propun sa aflu in curand cati bani sunt investiti in SEM la noi. Ar fi interesant de vazut ce crestere am avut aici pe fondul dublarii investitiilor in publicitatea online. Exista o estimare pentru cheltuielile pe SEM in 2007 de 1 – 1,2 milioane de euro. Ceva imi spune ca anul acesta se va dubla cel putin. Dar, cum spuneam, o sa intreb.
Cand vorbim de SEM astazi, vorbim despre eficienta. Si asta incearca sa promoveze multi specialisti in SEO in fata companiilor. Asta incercam si noi sa facem in fata lor si a agentiilor de publicitate si de PR. Da, si de PR. SEM-ul are un rol important in PR-ul online.
Blogging for Companies – La prima editie ne-am axat mai mult pe o introducere in blogging si pe descifrarea lucrurilor de baza in domeniu. Acum vom urmari mai mult comunicarea si marketingul in acest mediu, venind cu mai multe exemple si sfaturi practice pentru companiile interesate sa comunice in acest mediu.