Business Magazin scrie in cel mai recent numar despre Twitter si campania desfasurata pe aceasta platforma de blogging de catre Vinexpert. Campania este probabil cea mai buna de acest gen vazuta pana acum la noi, desi are anumite aspecte despre care sper sa apuc sa scriu un post cat mai curand.
Vreau insa in acest post sa va directionez spre o alta campanie desfasurata de un producator de vinuri, Bin Ends, ce ne invita maine la o degustare de vinuri pe Twitter. Mecanismul nu este foarte complicat. Cumperi vinul si la ora X esti online si comentezi ce bei.
Ar merge o astfel de initiativa in Romania? Probabil ca nu. Cauzele? Lipsa unei culturi a vinului, dar mai ales a unei audiente care sa intre in joc. Ar putea sa ia totusi o alta forma. Printre bloggeri si mico-bloggeri exista o serie de cunoscatori in domeniu si entuziasti. Acestia ar putea fi activati intr-un joc orientat spre informare sau educare. Eu unul as asista la o lectie despre vinuri.
[via Springwise]