Am vazut pentru prima data la Londra o reclama proiectata pe o cladire. Astazi aflu ca PUMA are o astfel de campanie in Bucuresti. Primele proiectii au avut loc aseara, urmand sa continue pana pe 17 august.
Proiecțiile se defășoară pe câteva clădiri din zone cheie ale Bucureștiului precum Piața Alba-Iulia, Piața Universității sau Piața Romană. Spotul este proiectat, începând cu ora 21.00, succesiv, în locații alese spontan, în funcție de trafic și de specificul clădirilor din zonă.
Campania de proiecţii dezvăluie noul spot Puma – Sportlifestyle, ce include piesa “New Shoes” a lui Paolo Nutini. Aceasta face parte din albumul de debut al artistului, “These Streets”, album multiplu premiat cu platină pentru volumul de vânzări internaţionale.
Campania promovează noua colecție Puma Runway și a fost demarată la nivel regional împreună cu ZenithOptimedia International şi Posterscope Global, Londra. Proiecțiile au început pe 31 iulie în Dubai și Johannesburg și se desfășoară în 22 de orașe din 14 țări din EEMEA/India.
SURSA: ROGALSKI – GRIGORIU