Deschid astazi o serie noua de posturi pe blog in care voi prezenta exemple de publicitate neconventionala de la noi. Tipul acesta de posturi nu e o noutate aici. Am prezentat de-a lungul timpului mai multe idei creative din spatiul urban bucurestean. Acum insa voi fi mai atent la ele si voi primi si sugestiile celor interesati de fenomen.
Imaginea de mai sus este surprinsa in Piata Revolutiei (nu de mine, ci de agentia McCann-Erickson) si se doreste a fi o “tactica guerrilla de promovare a Barului de Gheata pe Roti, marea surpriza a campaniei “Heineken Served Extra Cold” de anul acesta. Barul de Gheata pe Roti va ajunge la Bucuresti pe 21 august“, am citat din mesajul primit de la agentia de publicitate.
Dupa spalatoria mobila Axe, barul mobil Heineken e un motiv in plus sa cred ca vom vedea de acum inainte mai multe exemple de caravan advertising (termenul e inventat). Mai stiti si altele deja implementate? (exclus cele auto).