Am primit si eu, ca si altii se pare, comunicatul ce anunta lansarea primului site 3D din Romania: Tuborg.ro. Am intrat fireste de curiozitate… Trebuie sa recunosc ca imi place ideea asta cu 3D-ul si cred ca se potriveste de minune unor branduri, mai ales din sectorul auto.
Ce se intampla pe Tuborg.ro? Parerea mea. Cred ca e mai degraba o demonstratie a capabilitatilor agentiei in materie de noi tehnologii. Nu mi se pare insa o mare realizare la capitolul design.
Apoi, experienta 3D se rezuma doar la homepage. Dincolo de el eu nu am gasit nimic spectaculos. Recunosc ca am dat click doar pe vreo 3 alte sectiuni.
Din nou parerea mea. Un site ar trebui sa serveasca prin design si tehnologii in principal continutului, trebuie sa il puna in valoare si nu in ultimul rand sa livreze o experienta. In cazul de fata, cu exceptia momentului de inceput, site-ul Tuborg imi dezvaluie mai degraba cateva idei de cum sa nu folosesc textul si sa aleg culorile. Apropo de culori, distinge cineva destul de bine sticla de bere pe acel fundal verde?