Despre promovarea pe bloguri s-a scris inca de la prima campanie de bannere importanta in blogosfera, Dacia Logan Kiss. Au urmat testele pe bloguri, intre care cel mai rasunator caz pana acum ramane Generatia A4. Asta demonstreaza importanta faptului de a fi primul, de a comunica ceva in premiera, de a face primii pasi pe un teritoriu nou.
Revista Biz abordeaza si ea in cel mai recent numar ideea marketingului pe bloguri. Articolul este o analiza a modalitatilor de promovare folosite in blogosfera si e insotit de profilul celor mai cunoscute 10 campanii desfasurate pe bloguri la noi.
Mai mult, Biz a realizat un sondaj pe tema promovarii pe bloguri, la care au raspuns 150 de oameni de comunicare si marketing. Rezultatele se gasesc in text, iar cei mai apreciati bloggeri in randul respondentilor au primit o pagina speciala. Nu e un top propriu-zis, ci doar dispunerea alfabetica a bloggerilor pe care oamenii de marketing i-ar alege pentru o campanie online.
Nu in ultimul rand, merita citite materialele scrise de Doru si Bobby. Sunt utile in orice campanie pe bloguri.
Probabil urmatorul articol despre marketingul pe bloguri va vorbi despre cum sa te diferentiezi in multitudinea de comunicari pe bloguri. Pana atunci va las cu cateva poze de la sedinta foto realizata pentru Biz.
Blogosfera romanesca a evoluat foarte mult in ultimii ani, dar inca mai suntem departe de adevaratul ei potential. A se vedea de ex incapacitatea de a strange 100.000 de semnaturi pentru legea apei. Oricum, mergem pe drumul cel bun.