Tempo anunta lansarea Brand Motion, companie specializata in servicii de strategie de comunicare si branding.
Compania Brand Motion va furniza doua categorii de servicii: strategie si planning de comunicare, pe de o parte, si branding, pe de alta parte. Dintr-o perspectiva integrata, cele doua servicii vor asigura competenta completa necesara pentru a construi si dezvolta branduri, prin alinierea viziunii de conceptie a brand-ului cu demersul strategic de comunicare, prin care se urmareste cresterea si maximizarea valorii marcii pe piata.
Nucleul de experti al noii companii este format din: Mihaela Stanoiu – Managing Partner and Strategy Development; Dan Bododea – Partner, Director Research and Insights; Delia Soare – Partner, Brand Consulting; Lavinia Bucur – Communication Planner; Luiza Binga – Consumer Research Analyst.
Din ce stiu eu, Tempo asigura pana acum servicii de planning si branding cu resurse in-house. Mi se pare insa indrazneata miscarea lor, caci incearca sa dezvolte in doua directii care se bucura de foarte mult awareness, dar care nu prind viteza. Planning-ul este inca o disciplina aflata la inceput, pe care unele agentii o descopera abia acum. Iar branding-ul nu a dat semne in ultimii ani ca s-a “imbogatit”, asa cum asteptam probabil cu totii.
Sunt insa optimist in privinta lor si probabil miscarea facuta de Tempo vine sa ne arate ca lucrurile sunt pe calea cea buna.