Am gasit pe un post-it mai multe subiecte de posturi pe care nu am apucat sa le dezvolt pe blog. Unul dintre ele pornea de la un studiu al Forrester Research despre increderea consumatorilor. Mai precis, cauta sa afle in cine au incredere consumatorii.
O supriza pentru mine, dar si pentru multi altii, a fost sa vad ca blogurile au iesit pe ultimul loc in “topul increderii”. Prima pozitie a fost ocupata de “opinia unui prieten sau cunoscut care a incercat produsul sau serviciul”, iar a doua de “o recenzie expusa in media”. Aici gasiti toate rezultatele.
Eu totusi cred ca parerile de pe bloguri sunt de multe ori mai de incredere decat, sa zicem, recenziile din ziare si reviste, motiv pentru care am preluat tema de la Forrester si am transpus-o in sondajul de mai jos. Sa vedem ce zic ai nostri.
In ce aveti incredere cel mai mult cand alegeti un serviciu sau produs? | |
Opinia unui prieten/ cunoscut care a incercat produsul/ serviciul | |
Recenzia serviciului/ produsului aparuta in presa sau TV | |
Informatiile oferite de site-ul producatorului | |
Recenzia facuta de un expert cunoscut | |
Recenziile consumatorilor de pe un site-urile comerciantilor | |
Recenziile consumatorilor de pe un site de continut (site specializat sau de media) | |
Informatiile gasite pe site-urile dedicate recenziilor si opiniilor consumatorilor | |
Recenzia online scrisa de editorul unui site de continut | |
Informatii gasite pe chat sau pe liste de discutii | |
Recenzia gasita pe un blog | |