La sfarsitul lui februarie, Evensys a lansat o noua platforma de evenimente in portofoliul sau intitulata Advertising 2.0. Pana acum sub acest nume umbrela am organizat trei seminarii – Digital Branding, Digital Marketing si Blogging for Companies – pe care le vom relua in toamna acestui an.
In iunie, vom avea alte trei noi seminarii. Ma opresc acum la cel de Search Engine Marketing, pus la cale impreuna cu agentia Hyperactive.
Desi pentru multi Search Engine Marketing este o nisa, chiar si pentru a parut asa cand am luat decizia de a lansa un seminar de o zi, daca ne uitam la tot felul de statistici despre publicitatea online, vom vedea ca optimizarea pentru motoarele de cautare si tehnicile adiacente primesc estimarile de crestere cele mai optimiste.
In Anglia, spre exemplu, peste 57% din bugetul pe online este alocat SEM-ului. Spre comparatie, bannerele si formele conexe atrag doar 22% din buget. Si asta se intampla pentru ca marketerii britanici considera SEM drept cea mai eficienta cale de generare de lead-uri.
Vorbitori in acest seminar vor fi Alex Visa, proaspat intors de cateva zile din Canada, care ocupa si functia de presedinte al agentiei, si Dorin Boerescu, fostul sef al Speed Promotion, co-fondator al Hyperactive.
Seminarul se va adresa in principal oamenilor de marketing cu atributii in zona new media.
Profit de ocazie sa fac putina reclama initiativei Hyperactive – HotNews – Doru Panaitescu, aceasta fiind dedicata agentiilor de media.