In ultimele zile am avut mai multe discutii despre campaniile de comunicare pe bloguri. Unele conversatii vizau proiecte care urmeaza sa se intample, altele erau de tatonare a subiectului.
Am mai spus de cateva ori ca multe companii vor cauta sa faca ceva pe bloguri. Unele vor avea chiar o strategie in spate si chiar o justificare, altele vor intra pe bloguri doar pentru ca e un hype acum la noi in jurul fenomenului sau pentru ca e bine sa prinda acest tren(d).
Chiar ieri vorbeam cu o persoana dintr-o agentie nu tocmai convinsa de utilitatea blogurilor. Ii spuneam ca acum e momentul sa lansezi o campanie pe bloguri, caci inca mai poti avea impact, crea buzz si genera acoperire in media destul de usor. Daca luam cazul Audi A4, vom vedea ca s-a vorbit despre el in diverse ocazii (evenimente si articole) chiar si la o luna de la incheierea campaniei.
Comunicarea sustinuta pe bloguri vine si cu un revers. La un moment dat bloggerii, asemenea jurnalistilor, vor deveni selectivi, iar multe incercari nu vor mai avea rasunet. Atunci creativitatea si ineditul vor prima in succesul unei campanii.