Ironic sau nu, la cateva ore dupa ce am scris lungul post anterior, am descoperit ca revista BusinessWeek, editia americana, a dedicat un numar blogurilor. De fapt, au vrut sa vada ce s-a schimbat in blogging in cei trei ani care au trecut de la primul lor mare articol dedicat fenomenului. Iata un pasaj din noul articol:
The year was 2005, and the story was “Blogs Will Change Your Business.” It marked our plunge into the world of bottom-up media, of news as a “conversation.” Many people at the time—including a good number at this magazine and throughout the business world—considered blogs to be a publishing tool for trivia, banality, venom, and baseless attacks. This was all true, the article conceded.
Suna cunoscut, nu? Cam asa cred multi acum la noi despre bloguri. Partial este adevarat ce se spune, dar nu as generaliza. Cei mai multi, nu si-au facut un blog pentru a propaga “mahalagisme tipic romanesti, badaranii varsate in nestire, figuri haifaiviste, gelozie si invidie”, citez din postul de pe Blogoree.
Faptul ca media, oameni ce se bucura de o anumita notorietate si mai nou companii au intrat in aceasta lume vine sa contrazica ideea ca blogging-ul in Romania “ofera acelasi spectacol pe care-l privesc cu amaraciune in jurnalele de stiri si in emisiunile OTV-ului”.
Cred ca in viitor blogurile OTV-istice isi vor gasi nisa lor si nu isi vor mai lasa amprenta asupra blogging-ului ca acum. Sunt atat de multe idei si proiecte care pot fi dezvoltate in randul bloggerilor sau si mai simplu, blogul fiind un generator de conversatii, sunt atatea ocazii in care putem comunica inteligent si gasi oportunitati pentru ceea ce facem zi de zi.