Va propun un exercitiu. Va rog sa va ganditi, dar sa va ganditi bine, la ultimul spot TV care v-a placut. Trebuie sa fie foarte bun, unul care a iesit in evidenta, a iesit din calupul publicitar, cum se spune.
Acum vine intrebarea: Nu credeti ca agentiile de publicitate ar trebui sa se concentreze mai mult pe cresterea calitatii creatiei si mai putin pe generarea de clipuri funny pentru YouTube?
Nu. Cred ca ar trebui sa se concentreze mai mult pe eficienta si sa se duca la niste cursuri de marketing elementar.
Unii chiar se intereseaza sa faca reclame de calitate.De aceea ne-am gandit si o sa lansam curand un site care promoveaza reclame bine facute. 🙂 Adica din alea cu “substrat” care zic ceva, nu doar promoveaza ceva.
Darius, dar sa stii ca scopul unei reclame nu e sa aiba substrat ci sa produca rezultate.
Rom cu manelistul. Mi-a atras atentia gen: wtf, cine naiba face reclame cu manele? Dupa care am asteptat sfarsitul spotului sa vad la ce e. Culmea, niciodata n-am prins inceputul spotului, sau ma rog, nu mi-a captat atentia.
mi-au placut multe cele de pe Discovery cu Subaru cu motor Boxer si cea cu Toyota, se vede ca niste oameni chiar au gandit reclamele respective
In mod cert rom cu manelistul. E exemplul perfect de reclama pitoreasca ce tinteste si pe aia cu iq redus (ia romu si agata gagica) cat si pe aia care mustacesc cand vad reclama.
eu cred ca intrebarea tb pusa in felul urmator: amintiti-va care este ultima reclama care v-a placut si v-a facut in acelasi timp sa cumparati produsul/serviciul? altfel, e arta pentru arta si ne intoarcem 2 secole inapoi…