Am vrut sa facem studiul “Leading Brands” din mai multe motive. Toate insa au un numitor comun sau duc in cele din urma in acelasi punct, acela de a oferi o privire dinspre Internet asupra brandurilor din viata noastra de zi cu zi.
Se vorbeste astazi atat de mult despre Internet si influenta sa asupra comunicarii si promovarii. Digital marketing Forum este chiar un eveniment nascut din acest context. Insa se stiu inca foarte putine lucruri despre impactul pe care il are acest mediu asupra brandurilor, ceea ce influenteaza – in opinia mea – decisiv cresterea bugetelor de publicitate si a interesului marketerilor pentru Internet.
Chiar daca e pe buzele tuturor, cand vine vorba de branduri si de bani, marketerii nu sunt vrajiti asa usor de vorbe. Au nevoie de date.
Am vrut sa facem acest studiu nu doar pentru eveniment, ci si sa il impartasim tuturor celor interesati. L-am trimis deja mai multor oameni din domeniu si chiar unor companii care apar in rezultatele sale. Acum il pun pe blog, iar de saptamana viitoare va fi disponibil si pe site-ul evenimentului.
Am vazut ca au aparut si multe semne de intrebare, chiar din momentul prezentarii la DMF. Ne asteptam la asa ceva si dorim sa raspundem la toate intrebarile. Credem ca am facut un studiu dupa toate normele profesioniste si de aceea suntem foarte deschisi la feedback. Asteptam asadar mailurile voastre.