S-ar putea sa am ultimul cuvant in campania Generatia A4, lansata de Porsche Romania si Cohn & Jansen | Ashley Holmes. Astazi am luat in primire noul Audi A4, cu o intarziere de cateva zile fata de ceilalti participanti la drivetest. Masina mea a fost la o petrecere Playboy si a avut nevoie de cateva zile in plus ca sa isi revina.
Am intrat in campania aceasta pentru ca sincer imi place brandul, imi plac masinile. Nu ma uitam dupa A4, considerandu-l mult prea feminin in cea mai recenta versiune si un pic conservator, ci numai dupa A6. Acum, astept sa vad cum va arata urmatorul A6. Am acceptat sa particip si pentru ca imi place sa sprijin ideile noi, de orice gen ar fi ele. Stati pe’aproape ca ma mai bag si in alte initiative.
Revenind la A4, la prima vedere si incercare m-au incercat sentimente diferite ce oscileaza intre admiratie si “se putea mai bine”. Nu am termeni de comparatie, fiind primul A4 pe care il conduc si de obicei imi las cateva zile de acomodare pana ne invatam unul cu celalalt.
PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE
PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS