Prima impresie conteaza intotdeauna. Si pe web. Iar Feminis.ro mi-a facut pe bune o impresie foarte buna la primul contact.
Cu un layout foarte curat, actual si appealing, site-ul pare a fi o Eva 2.0, site crescut de Dana Tudor, project managerul Feminis.ro. Sunt convins ca Dana isi doreste ceva mai mult decat ce este Eva.ro in acest moment, insa a stiut sa capitalizeze pe cateva atuuri ce i-au adus succesul la vechiul loc de munca: comunitatea/ forumul, concursurile si newsletterele. Scot continutul din propozitie nu pentru ca nu i-as da un vot de incredere, ci deoarece anul acesta “batalia” intre femei se va da la nivel de strategie si marketing.
Iar cand spun strategie, ma refer la abordarea pe care o vor da site-urile de gen continutului. Feminis face un pariu cu video sharing-ul. Va deveni oare un Trilulilu al femeilor?
Ce mai imi place? Turul video pe site, asocierea din prima zi cu Dove (aici se simte mana lui Val) si blogul lui Gabi Szabo. Si cred ca vom mai vedea si alte bloguri de celebritati in curand.
PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | EVENIMENT DE MARKETING IN NEW MEDIA
PROMO: ADVERTISING 2.0 | NEW MEDIA WORKSHOP
Zic catre mine insami: chiar asa de bun sa fie site-ul asta? Ia sa testam. Deschid pagina pe laptop sambata dimineata, prietena mea dormea linistita alaturi.Las 30 de secunde prezentarea si aud o voce cristalina: ce e asta? Noul site pt. femei, raspund.Doi ochi curiosi si un zambetel, apoi: arata foarte bine.Eu sincer nu am nici o legatura cu site-urile pt femei, dar se pare ca asta si-a facut treaba. In opinia mea a trecut testul final 🙂
deci ce cauti cu laptop-ul in pat? vrei sa ajungi subiect de articol pe vreun site de femei? parca si vad “Isi ia laptop-ul cu el pana si in pat. Ce ma fac?” 🙂
la prima vedere, combinatie de culori neinspirata…