Audi a lansat aseara noul A4 si o inedita campanie de promovare online.Agentia Cohn & Jansen | Ashley Holmes, cea care detine contul Audi, a invitat 10 bloggeri din zona media, Internet si antreprenoriat sa participe la un drive test de doua saptamani . Mai mult, agentia a creat site-ul GeneratiaA4, pozitionat ca primul blog de test driving de la noi.
Nu am fost aseara la lansare, dar am vazut cateva imagini cu noul model. Arata bine, dar cred ca Audi a avut intotdeauna un design apreciat. Deci era de asteptat. Acum insa vine cu o abordare mai indrazneata la exterior, ce parca declara razboi deschis BMW. Despre interior si alte caracteristici va voi povesti in cele doua saptamani de drive test.
PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | EVENIMENT DE MARKETING IN NEW MEDIA
BLOG: TWITTER.COM/DIGITALFORUM | FOLLOW THE NEWS ON TWITTER
IDEA LAB: NEW MARKETING IDEAS | AI O IDEE? AI ACUM SANSA SA O PREZINTI
[…] Prima experienta a fost cu Audi, in 2008. Este si probabil prima mare campanie facuta de un brand in blogosfera noastra. Atunci am facut parte din grupul de 10 bloggeri care au testat in premiera noul model A4. Sa […]