MANAFU*

Abonamente Evensys

Advertising: Da' backgroundu' cat e?

Cautarea ideilor proaspete si/ sau originale in promovarea online de la noi continua. Avem in vedere cateva prezentari pentru sesiunea-laborator de la Digital Marketing Forum, dar sunt convins ca mai sunt mai sunt si alte idei bune.

Pana mai descopar una – doua, va arat o idee gasite zilele acestea: reclama pe background-ul site-urilor/ blogurilor. AdCamo este primul si singurul serviciu ce mixeaza bannerele cu reclama pe background.

Exemplele vazute, nu mi-au lasat o impresie prea buna. Cred totusi ca putina creativitate si cu un brand sexy pot face un background bun.

De curiozitate, si-ar pune cineva o astfel de reclama? Daca da, pentru ce brand?

PROMO: TWITTER.COM/DIGITALFORUM| FOLLOW THE NEWS ON TWITTER

Fara comentarii

  1. mynsc says:

    Dupa cum ai şi zis, contează foarte mult în ce context e folosită şi cât de bine se potriveşte cu site-ul propriu-zis dpdv cromatic.Ideea este extrem de bună după părerea mea avâand în vedere că reprezintă o soluţie pentru una dintre marile probleme ale internetului, monetizarea traficului.

  2. Dee says:

    Nu este o idee noua nici pe departe. Sa-ti dau un singur exemplu perezhilton.com foloseste frecvent reclama pe backgroud , ultima campanie care i-a modificat complet backgroud-ul a fost la un nou serial pe NBC, “Lipstick Joungle”. Nu este atat de deranjant pe cat pare insa consider ca nu se preteaza la orice site.

  3. alex negru says:

    @dee :”Nu este atat de deranjant pe cat pare insa consider ca nu se preteaza la orice site.”Idee, la baza mi se pare minunata, dar ESTE deranjanta. Si nu pentru vizitatori, dar pentru publisher care prin blog/site isi creaza o anumita imagine/pozitionare.Culorile unui site nu sunt atat de neinsemnate pe car pare pentru unii, iar aspectul lui este parte din personalitatea autorului/publisher-ului.Din aceste motive eu vad ca daca va “prind” aceasta idee, nu va fi la fel de raspandita ca metodele “traditionale”.

  4. Dee says:

    Alex, sunt de acord ca aceasta idee nu are cum sa fie la fel de raspandita ca metodele “traditionale” din motive evidente de branding. Va prinde totusi din motive de monetizare zic eu. Consider ca o conditie esentiala pentru o implementare eficienta a acestei metode este ca reclama sa fie cu adevarat de interes pentru vizitatorii site-ului. Pe langa asta ar trebui sa nu fie foarte agresiva sau intrusiva(pe modelul: “it’s there, THEY’ll see it. so don’t yell or damage their eyes”). Daca se asigura relevanta, nu va fi mai deranjanta decat tone de banner ads in mijlocul articolelor sau lateralele paginii.Cred ca se preteaza destul de bine, in conditiile pe care le-am mentional, pentru bloguri ca si publisheri sau campanii umanitare / CSR ca si advertiseri.

Comentează