De luni, Xerox are o noua identiate. Eu unul nu o prea asociez cu compania pe care o am eu in cap, iar icon-ul nu iese foarte tare in evidenta si corespunde tendintelor anului 2006.
Mie-mi place. este mult mai prietenos, dinamic si mai ancorat in timpurile noastre. S-au schimbat vremurile chiar si marii giganti au nevoie de rebranding. trebuie sa arate ca vin cu ceva nou ca’s inventivi. Uita-te la Pepsi si la felul in care arata ambalajele acum. Din cate stiu sunt rezultatul unui concurs printre consumatori
ooo… it looks like a baby XEROX :)-curajoasa schimbarea-XEROX se bazeaza pe valori de profesionalism, eficienta, this baby xerox exprima dinamism, optimism, joaca, cred ca si-a redefinit cu ocazia asta si publicul. Sper doar sa nu si-l fi restrans…
Intr-un fel era si timpul sa faca schimbari. Nu stiu, dar mie-mi place noul design.
Mie-mi place. este mult mai prietenos, dinamic si mai ancorat in timpurile noastre. S-au schimbat vremurile chiar si marii giganti au nevoie de rebranding. trebuie sa arate ca vin cu ceva nou ca’s inventivi. Uita-te la Pepsi si la felul in care arata ambalajele acum. Din cate stiu sunt rezultatul unui concurs printre consumatori
ooo… it looks like a baby XEROX :)-curajoasa schimbarea-XEROX se bazeaza pe valori de profesionalism, eficienta, this baby xerox exprima dinamism, optimism, joaca, cred ca si-a redefinit cu ocazia asta si publicul. Sper doar sa nu si-l fi restrans…