The Group a implinit saptamana aceasta 3 ani de cand exista pe piata, ocazie cu care si-a anuntat si rezultatele financiare pe 2007.
Grupul fondat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola a avut in 2007 o cifra de afaceri de 51.813.203 euro, inregistrand o crestere de 84% in raport cu rezultatele financiare ale anului 2006. Din aceasta suma, operatiunile media au totalizat 41,016,079 euro, in crestere cu 73% fata de activitatea similara a anului 2006.
In prezent are peste 250 angajati si cuprinde 13 agentii specializate in comunicare:
- BrandsTalk, agentie de creatie,
- Media Investment, agentie de media,
- Touch Communications, agentie de marketing direct,
- House of Media, agentie de media,
- Postercom, agentie de planificare si management al investitiei in outdoor,
- Nicola Porter Novelli, agentie de relatii publice,
- My Media, agentie de dezvoltare-continut de programe pentru media,
- The Media Partnership, agentie specializata in optimizare si buying de media,
- New Media, agentie de interactive,
- BT Production, agentie de productie de materiale publicitare,
- Q Research, agentie de cercetare de piata,
- Innovaty, agentie de productie audio-video
- Events&Production, agentie de below the line.