Acum un an Romtelecom facea o treaba buna cu un clip dorit viral si un site de guerrilla.
Astazi am gasit clipul de mai sus la Stefan pe blog, de unde am luat si informatia ca e vorba de “un spot online” – deci un spot creat pentru Internet (sper sa fi inteles bine).
Am zis recent ca nu o sa-i critic pe cei care fac ceva intr-o zona noua, care vor sa umple un gol. E suficient ca fac ceva. De aceea nu voi “analiza” acest clip. Am insa cateva intrebari la care caut un raspuns:
Cat de lung trebuie sa fie un spot cu pretentii virale? | |
10 – 30 secunde30 secunde30 – 60 secunde> 60 secundeMarimea nu conteaza | |
Cum ar trebui filmat un clip cu pretentii virale? | |
La calitatea unui spot publicitarNeaparat trebuie sa para filmat de un amatorImaginea nu conteaza | |
Cum ar trebui sa fie un clip cu pretentii virale? | |
Trebuie sa aiba o poveste coerenta in spateTrebuie sa nu aiba coerentaTrebuie sa fie pe specificul grupului tintaTrebuie neaparat sa aiba o poanta/ umorTrebuie in primul rand sa socheze | |
PROMO: NETCAMP | INTERNET STRATEGIES AND DEVELOPMENTS
CONTEST: NET START-UP | GIVE LIFE TO YOUR INTERNET IDEAS
baaai mie mi se pare neplacuta reclama asta! pentru ca e inspirata dintr-o realitate trista… unde emotiile sunt exploatate (in mod negativ! putem vorbi sei de exploatarea emotiilor in mod pozitiv – si aici putem vorbi de lovemarks! daaaar romtelecom nu e nici pe departe un lovemark! :)))