MANAFU*

Abonamente Evensys

Online: Din nou despre virale


Acum un an Romtelecom facea o treaba buna cu un clip dorit viral si un site de guerrilla.

Astazi am gasit clipul de mai sus la Stefan pe blog, de unde am luat si informatia ca e vorba de “un spot online” – deci un spot creat pentru Internet (sper sa fi inteles bine).

Am zis recent ca nu o sa-i critic pe cei care fac ceva intr-o zona noua, care vor sa umple un gol. E suficient ca fac ceva. De aceea nu voi “analiza” acest clip. Am insa cateva intrebari la care caut un raspuns:

Cat de lung trebuie sa fie un spot cu pretentii virale?
10 – 30 secunde30 secunde30 – 60 secunde> 60 secundeMarimea nu conteaza

  


Cum ar trebui filmat un clip cu pretentii virale?
La calitatea unui spot publicitarNeaparat trebuie sa para filmat de un amatorImaginea nu conteaza

  


Cum ar trebui sa fie un clip cu pretentii virale?
Trebuie sa aiba o poveste coerenta in spateTrebuie sa nu aiba coerentaTrebuie sa fie pe specificul grupului tintaTrebuie neaparat sa aiba o poanta/ umorTrebuie in primul rand sa socheze

  


PROMO: NETCAMP | INTERNET STRATEGIES AND DEVELOPMENTS
CONTEST:
NET START-UP | GIVE LIFE TO YOUR INTERNET IDEAS

Fara comentarii

  1. scc says:

    baaai mie mi se pare neplacuta reclama asta! pentru ca e inspirata dintr-o realitate trista… unde emotiile sunt exploatate (in mod negativ! putem vorbi sei de exploatarea emotiilor in mod pozitiv – si aici putem vorbi de lovemarks! daaaar romtelecom nu e nici pe departe un lovemark! :)))

Comentează