In cateva zile participantii la Inspire 2008 vor asista la o sesiune inedita pentru evenimentele de marketing si advertising de la noi.
10 oameni din advertising se vor reuni in cadrul Marketing Arena pentru a-si prezenta ideile lor originale in fata audientei si a unui panel format din specialisti in marketing. Iar regulile jocului sunt simple: fiecare are doar 10 minute la dispozitie si cel mult 10 slide-uri in prezentare.
Si pentru ca vorbim de idei grozave, am invitat cativa dintre participanti sa ne impartaseasca secretul acestora in fata camerelor BrainTV. Primul raspuns a venit de la Ioana Manea, Creative & Strategy Director la Loco Branding & Communication. Il vedeti mai sus.
o chestie care mi-a trecut prim minte: banuiesc ca ati limitat numarul slide-urilor din prezentare la 10, din obisnuinta/teama de a vedea prezentari proaste, cu mult text pe ele si cu muuulte slide-uri. dar stim cu totii ca pot exista niste prezentari excelente, cu multe imagini si 2 cuvinte, puse acolo to make a point si sa fie suport pentru vorbitor. pe de alta parte, 10 minute e cam mult pentru prezentarea unei idei. un discurs intr-un club de debate dureaza 6 minute. cele 10 minute includ si intrebari? bine, formatul va fi testat acum…