Practic este un vorba de un program prin care 21 de oameni vor fi trainuiti de un grup de oameni din online si apoi testati pe proiecte reale. La final, 11 oameni ajung sa se angajeze in online.
Oamenii de bine din aceasta initiativa sunt:
Dorin Boerescu – Managing Partner Speed Promotion (agentie de publicitate cu 5 ani experienta in campanii online, ofera publicitate prin Google Adwords din 2004)
Costin Radu – Managing Director IQads (singurul portal romanesc dedicat suta la suta pasionatilor si profesionistilor din advertising si marketing)
Calin Rotarus – Sales Director ARBOmedia (cea mai mare casa de vanzari independenta multimedia din Europa, cu filiale in 7 tari si un portofoliu de peste 200 de vehicule media in Romania)
Alin Zainescu si Ciprian Stavar – Managing Partners New Media Agency (agentie specializata in solutii integrate de comunicare pentru mediul online: strategie, creatie, community content, media, tehnologie; membra a grupului de comunicare the group)
Doru Panaitescu – consultant independent cu experienta de 9 ani in marketing online (Marketeer.ro)
Bianca Vlaston – Marketing Communications Manager HotNews.ro (primul ziar continuu din Romania, editat in exclusivitate pe internet si actualizat 24 de ore din 24)
initiativa miroase de la o posta a strigat de disperare si cry for attention..
cry for attention? din partea cui, prietene anonim? cu disperarea aproape ca sunt de acord – da, facem asta pentru ca nu gasim de nici o culoare oameni sa angajam si “in disperare de cauza” am ales o solutie care sper sa ne rezolve problema macar partial.
O initiativa foarte buna.Succes !
Ok, si daca deja fac Online Marketing de 4 ani?(Adwords, YSM) ? Pentru asta exista proiect ?