Am vazut prin oras de cateva zile campania de rebranding a BCR si am comentat chiar aseara cu cineva un panou de pe Calea Victoriei. Ni se parea ciudat ca BCR renuntase la albastru in favoarea negrului.
Azi dimineata newsletter-ul Business Standard a venit insa cu lamuriri “vizuale” si detalii financiare. Am vazut ca BCR nu a renuntat la albastru, caci si ERSTE foloseste aceeasi culoare (ma rog, in alta nuanta). Nu stiu insa de ce nu s-a mers in rebranding cu BCR ERSTE, asa cum mai toti au facut pe la noi – vezi Connex Vodafone – pentru ca in scurt timp (cam un an) sa ramana doar cu numele companiei mama. Am vazut ca in mai toate celelalte piete ERSTE este acum ERSTE. Ma intreb cum va fi la noi tranzitia spre brandul mama.
Din Business Standard am aflat ca rebrandingul costa cateva milioane de euro sau cateva zeci de milioane de euro (in articol apare in ambele variante). Cert este – din declaratia lui Nicolae Danila, presedintele executiv al BCR – ca 3 milioane sunt alocate doar pentru schimbarea logo-ului.
E bine ca baga bani in imagine. Ca site-ul precedent arata foarte urat.
daca-mi amintesc bine contractul de privatizare prevede niste restrictii pentru rebranding in primii x ani…
Alea 3 mil mai mult ca sigur inseamna inlocuirea siglelor din locatii.Logoul actual al BCR nu face decat sa respecte “modelul” Erste, nume + simbolul Sparkasse.Nimic creativ, nimic de 3mil. Aia, din nou, sunt banii bagati in implementare.
da, e pentru schimbarea siglei.
Aveti idee cine a facut campania de comunicare a rebrandingului?
@Sahara Penguindaca inca nu ai gasit informatia:Young&Rubicam, Media Investment si Momentum se ocupa de cont. vezi finalul acestui articol