Hai ca s-a terminat vacanta! Au reinceput sa apara articolele despre bloguri si aici nu includ avalansa de mentiuni in mass-media a cazului Ontanu dupa post-ul Andressei. Am gasit zilele acestea doua articole pe tema blogurilor:
In Business Magazin cititi o analiza a banilor castigati din blogging (in alte parti).
“Primii 500 de bloggeri din top au incasat din publicitate si din alte surse adiacente blogului, conform calculelor Chitika, aproximativ 20% din intreaga suma, adica in jur de 100 de milioane de dolari. Ceea ce inseamna ca fiecare dintre acestia a inregistrat un venit mediu de 200.000 de dolari in 2006 sau peste 16.500 de dolari pe luna”, scrie Anca Arsene.
Pe IQads gasiti un editorial in care un fost coleg de facultate vrea sa vada/ simta revolutia blogurilor.
“Nu sunt anti-blog. Citesc si eu unele chiar interesante. Sunt oameni talentati pentru care chiar merita sa-ti sacrifici timp pentru a-i citi. Nu inteleg, insa, unde se afla revolutia in comunicare despre care vorbeste toata lumea? Spun asta pentru ca nu pot sa realizez care este cu adevarat impactul social. Poate ca exista studii care au cercetat impactul social al blogurilor. Eu n-am vazut nici unul (cu siguranta ca exista in Occident, in Romania, nu cred). Ca specialist in comunicare e chiar rusinos sa vorbesc fara sa fi vazut un research”, spune Vlad Merticaru.