Spotul “Happiness Factory” de acum un an a avut 60 de secunde, continuarea lansata zilele trecute a ajuns la 3 minute si 30 de secunde. Ce urmeaza? Filmul?
Spotul “Happiness Factory” de acum un an a avut 60 de secunde, continuarea lansata zilele trecute a ajuns la 3 minute si 30 de secunde. Ce urmeaza? Filmul?
Sunt smecheri. Il fructifica la maxim.Noua versiune a fost lansata in stil a la Hollywood si in lumea virtuala Second Life.”Ceea ce este si mai interesant este ca au realizat chiar si un film al lansarii in lumea virtuala (bine realizat), film care are potential de a deveni unealta de marketing viral.Conform textului de la inceputul filmului, lansarea a avut loc in cadrul “Coke Cinema” din locatia Coca Cola in Second Life si la lansare au participat inclusiv reprezentanti ai presei din 16 tari.De asemenea, la evenimentul organizat in Second Life a sustinut un concert live cantareata Avril Lavigne, a carei sosire la eveniment este tema filmuletului din Second Life.”(am pus in ghilimele fiindca este citat 🙂 )
Cristian, pai cam asta e filmul. Este, oricum, un spot facut in principal pentru difuzarea in cinematografe si, daca la cel de anul trecut au plecat de la Charlie si fabrica de ciocolata, de data asta au bagat in el cam ce filme au crezut ei ca le-ar prinde mai bine. Mie-mi place, desi nu ador spoturile facute din bancuri sau filme.
eu ma gandeam la ceva mai mult, caci desenul animat prinde destul de bine zilele astea. vezi ratatouille, un film care nu a avut buget de promovare clasica si tinea locul 2 sau 3 in box office-ul american weekend-ul trecut.asa ma gandesc si la Orange cu buclucasii aia doi. ma gandesc la niste animatii combinate cu ringtones pentru personalizarea unor numere din agenda. cred ca ar fi fun pentru un anume target. nu?
Realizarea mi se pare foarte buna si ideea este stralucita, daca este pentru difuzare in cinematografe.Ma deranjeaza sa vad aceleasi reclame de la TV atunci cand merg la cinema. Ma deranjeaza pentru ca simt ca platesc pentru reclame (5-7 minute), nu pentru film.Cu tot fanatismul meu neconditionat pentru cola, conceptul real nu este nici pe departe atat de incitant. In ultima vreme tot pierd bani la tonomatele de la metrou pentru ca refuza sa-mi mai dea prosdusul. Intr-o buna zi am sa crap un tonomat de colo si veti sti ca am fost disperat.