Nu am avut niciodata curiozitatea sa inteleg ce se intampla cu/ pe MySpace. Social networking-ul e destul de redus intre activitatile mele online. Prefer sa ma folosesc de cateva instrumente online, dar niciodata pentru a socializa.
Acum cateva zile mi-am facut un cont pe Facebook, brandul momentului in online. Nu mi l-am facut pentru ca e cool sau hot, ci pentru a sustine o cauza. Revista mea preferata, Business 2.0, urmeaza sa fie inchisa sau cel putin asa spune New York Times. Dupa ce au citit articolul din Times, doi canadieni, fani ai publicatiei, au decis sa lanseze un support group pe Facebook dedicat revistei, in incercarea de a atrage atentia publisher-ului si advertiserilor. In numai trei zile, grupul a adunat 1.500 de membri. Gasiti intreaga poveste pe blogul editorului Business 2.0.
Mi-a placut ideea canadienilor si mai mult mi-a placut ideea ca pot contribui si eu la salvarea revistei. Ma intreb acum la ce mai poate fi bun Facebook.
UPDATE: Zoso ne reaminteste ca social networking-ul e la pamant in Romania. Eu cred ca nimeni (cu exceptia GSP) nu a incercat pana acum sa gandeasca dincolo de simpla imitare a modelelor de afara. Cred ca sunt multe comunitati la noi care pot da nastere unor astfel de retele. Vreti un exemplu? BookBlog.ro imi vine in minte acum.
UPDATE 2: TechCrunch ne propune 9 moduri in care poti sa pornesti propriul site de social networking.
Facebook ruleaza acum in State. Si la noi nu e cazul, daca avem hi5 🙂 Acum serios: de ce sa fii in alta retea cand hi5 e plin?