Acum doua zile anuntam ca iMedia si-a lansat blogul sau era pe cale sa o faca. Ei bine, de ieri blogul s-a lansat oficial cu o declaratie de intentie din partea CEO-ului, Rachad El Jisr, care joaca si rolul de blogger principal.
Va recomand sa cititi si istoria companiei (gasiti niste cifre acolo). De fapt, va recomand sa urmariti acest blog, Rachad fiind un foarte bun povestitor si un om cu multe idei interesante.
De la Rachad am aflat ca iMedia a renuntat la site-ul de companie in favoarea blogului, o miscare destul de indrazneata si poate putin periculoasa.
Nu m-am gandit pana acum ca un blog poate inlocui un site de companie. Il poate completa, dar nu inlocui. Cred in continuare ca un site este o buna carte de vizita a companiei, iar blogul o modalitate de a-i cunoaste pe oamenii care lucreaza acolo.
Spun ca e o miscare periculoasa pentru ca blogul vine cu marea obligatie de a-l actualiza cel putin o data pe saptamana (pentru a ramane relevant in blogging). Iar pentru un CEO obligatia asta poate fi o problema.
Alte pareri?
cristi…
Cred ca va fi in regula cat timp a luat o decizie avizata. Chiar daca traficul va fi initial mai mic, va fi mai relevant, si doar asta conteaza.Acum cateva zile am ajuns si eu la concluzia ca in loc sa ma tot gandesc cum va fi site-ul companiei voi da drumul numai la blog deocamdata 🙂
🙂