Exemplul perfect de “gandire out of the box”, dusa inspre jenant si shocant in lipsa de ceva mai bun, gandit mai profund. Pentru a o mia catralioana oara, ceea ce shocheaza nu este neaparat si bun/de calitate/de vreun folos; macar daca era jucat mai bine, dar saracii angajati pusi sa presteze, se vede ca fix de asta nu le ardea.In incheiere, trebuie precizat ca exista deja pe net cateva asemenea spoof-uri/spoturi/reclame mult mai haioase, mai bine gandite, mult mai putin jenante si care, printre altele, au un oarecare dram de originalitate. Amin! P.S. E numai vina notiunii de PR; de cand a auzit lumea pentru prima oara ideea potrivit careia “poti pune si rahat, important e ca o sa genereze PR”, toti au luat-o razna.
Mark Walton – ex Creative Director, sub care s-a intamplat filmul autopromo, a plecat. Bafta celor doi care conduc acum creatia / Bogdan Gheorghiu şi Gabriela Dobre
Ce serios spune ala spre sfarsit care le sunt atuu-rile. :)) Crazy people.
Exemplul perfect de “gandire out of the box”, dusa inspre jenant si shocant in lipsa de ceva mai bun, gandit mai profund. Pentru a o mia catralioana oara, ceea ce shocheaza nu este neaparat si bun/de calitate/de vreun folos; macar daca era jucat mai bine, dar saracii angajati pusi sa presteze, se vede ca fix de asta nu le ardea.In incheiere, trebuie precizat ca exista deja pe net cateva asemenea spoof-uri/spoturi/reclame mult mai haioase, mai bine gandite, mult mai putin jenante si care, printre altele, au un oarecare dram de originalitate. Amin! P.S. E numai vina notiunii de PR; de cand a auzit lumea pentru prima oara ideea potrivit careia “poti pune si rahat, important e ca o sa genereze PR”, toti au luat-o razna.
Hint pentru out of the box-erii de la Scala: http://huhcorp.com/ideas.shtml
Mark Walton – ex Creative Director, sub care s-a intamplat filmul autopromo, a plecat. Bafta celor doi care conduc acum creatia / Bogdan Gheorghiu şi Gabriela Dobre