Am vazut in Ziarul Financiar si in Jurnalul National de astazi o noua reclama de pagina intai (si ultima) ce incearca sa profite de concertul Rolling Stones de diseara. La inceput am crezut ca e vorba de Vodafone, apoi am vazut ca este Interamerican. Mie imi place ideea (de a specula astfel de momente “cult”). E deja o practica des intalnita la marile competitii sportive de a profita indirect atunci cand nu ai prins statutul de sponsor. Zoso nu e de aceeasi parere.
E o practica intalnita insa:”Unfair Competition1. Unfair, untrue, or misleading advertising likely to lead the public to believe that certain goods are associated with another manufacturer.2. Imitating a competitor’s product, package, or trademark in circumstances where the consumer might be misled.3. Representations or conduct that deceive the public into believing that the business name, reputation, or goodwill of one person is that of another.”
Nu ne prindem noi, dar asta e reclama gandita out of the box 😛
andrei,eu cred ca e ok si nu i-as spune unfair. cred ca e guerrilla marketing/ advertising.ce ai face tu daca ai fi puma la campionatul mondial de fotbal din germania, unde adidas e sponsor oficial? te-ai resemna sau ai cauta modalitati de promovare alternative?am citit cateva articole pe tema asta in publicatii din UK si US si la ei se pun probleme serioase in astfel de situatii. uneori companiile sunt date in judecata, alteori scapa spre ciuda altora.daca ma intrebi pe mine, eu sunt pentru.
Citesc comentariile si spun – domnilor sa mai lasam cartile ( asta dupa ce musai le-am citit) si sa trecem la practica. Eu cred ca ideea de a se lega de un astfel de eveniment a fost super tare iar curiozitatea mea fata de cum o sa se desfasoare de acum incolo campania respectivei companii este foarte mare. Gandit excelent, nu cred ca a deranjat pe cineva ci dimpotriva a atras multi ochi..Pardon? Am spus a atras…pai asta inseamna ca si-a facut datoria. Sigur …pizmosii in lipsa de idei sar la critica..dar eu unul spun BRAVO…miroase a inteligenta!!!
eu as fi scris “coperte”
mie imi place ideea lor. pentru o companie de asigurari este o abordare destul de diferita si fresh.am inteles ca au impartiti si fluturasi la concertul rolling stones.