Tot pentru arhiva blogului, consemnez cu intarziere rebrandingul UPC care va costa 2 milioane de euro.
Logo-ul vechi chiar imi placea si iesea destul de bine in evidenta. Cel nou ma duce putin cu gandul la RCS-RDS, ambele identitati utilizand un font simplu, fara pretentii. De altfel, simplitatea tipica Orange pare a fi la moda acum in telecom, un exemplu recent fiind aici rebranding-ul AT&T (care a costat un miliard de dolari). Simplitatea nu are continuitate si in icon-ul UPC, in care vad un cos cu oua.
UPDATE: Nu am spus mai sus ca icon-ul UPC ma duce cu gandul la cel realizat de Shift Design pentru Sociedade de Desenvolvimento do Norte da Madeira. Am vazut apoi la ca si Adrian e de aceeasi parere.
[imagine via Sergiu Biris]
Eu sincer vad o planta carnivora… Mai ales in flashul de la ei de pe site cu animatia logo-ului. Crezi ca trebuie sa consult un psihiatru?:)
… sau un fund de cotzofana exotica!
Abia astept primele crize de epilepsie provocate de acest logo ^^
cele 2 milioane includ productia publicitara (1 milion), costurile de media ale campaniei de advertising si redecorarea sediilor/casieriilor. cred ca e bine de mentionat.
si miliardul ala de la at&t tot pe astea cred ca s-a dus, nu?
cine face rebrandingu’?
Cristian – probabil ca da.krigton – identitatea a facut-o Venture Three si a fost adaptata pt Romania de Re:ply, din ce am vazut in presa.
E tare logoul asta… BEST REGARDS