Citeam zilele trecute ca audienta la CERF a scazut anul acesta cu 20%, asta chiar in conditiile in care multe companii au cheltuit bani grei pe standuri cat mai creative si au venit tot felul de minunatii. De unde aceasta scadere atunci? Sa fie Internetul “de vina”?
PROMO: IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING
OFERTA SPECIALA: -15% PENTRU INSCRIERI PANA LA 31 MAI
Audienta a scazut la CERF datorita scaderii calitatii expozitiei.Gresesti cand spui ca firmele au cheltuit bani grei pe standuri deosebite. A fost Cel mai slab CERF din toate pct de vedere.Uite un articol pe tema asta http://www.targurisiexpozitii.ro/Tradeshow_marketing.html
Si eu am avut aceeasi impresie: CERF-ul de anul acesta a fost monoton, previzibil. Mult mai slab decat anul trecut.
Slabut targul… nu m-a impresionat nimic. Standurile n-au fost cine stie ce. Si poate se satura lumea sa tot vada placi si carcase colorate. Nici femei n-au mai fost ca in alti ani. Duminica nici macar nu mai erau vizitatori. In alti ani erau mai multe noutati, mai multe concursuri, mai multe oferte speciale cu ocazia cerf-ului, etc.
Eu am fost la doua CERF-uri care mi-au placut mult, dar nu pot sa le localizez in timp. CD-urile pcworld de la revistele din ultimii doi ani vandute la preturi de nimic, standuri cu tot felul de produse pentru consumatorii de rand, cate un stand al unei companii care venea cu o inovatie sau un produs cu totul nou pe piata…In urmatorii doi ani nu mi-a mai placut deloc. Plictiseala, conferinte neinteresante, firme mari si dezinteresate sau mici si repetitive… De-atunci nu m-am mai dus, si probabil multi au facut la fel.