Ma uitam la recentele relansari/ lansari si mi-a venit in minte intrebarea: Exista doua audiente pentru fiecare varianta a aceluiasi produs? Una pentru offline si alta pentru online?… Ma refer fireste aici la publicatii si prezentele lor online si la posibila existenta a doua tipuri de cititori…
Ceva ma face sa cred ca o publicatie poate creste doua audiente diferite una de cealalta cand vorbim de print si de online. Si asta in contextul in care sunt persoane care de ceva vreme prefera sa citeasca ziarele numai online, in timp ce altele nu au descoperit inca sau prea mult Internetul. Aceste doua categorii de persoane sunt destul de diferite si au nevoi clar diferite.
Ma gandesc aici la nevoi de informatii diferite si la mesaje publicitare diferite.
La nivelul reclamei online, cei care vand si cumpara online (probabil) pot confirma deja diferenta, avand argumente mai mult sau mai putin puternice, unele ce nu tin de audienta, ci de simpla structura a advertiserilor online.
La nivelul contentului, vedem deja o integrare a “stirilor la minut” sau a componentei video, insa ar trebui sa ne asteptam si la o structura editoriala independenta de cea offline si orientata spre audienta online si nevoile ei?
PROMO: IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING
BLOG: RAZVAN MATASEL – CEA MAI TARE IDEE