Ne-am gandit ca la Idea Forum sa avem un concurs prin care sa oferim acces la eveniment pentru 5 persoane. Mai mult, cei cinci vor participa si la “cina festiva” cu invitatii internationali si speakerii locali.
Sa revin la concurs… Ne-am tot gandit si am ajuns la simpla concluzie de a avea un concurs de idei. Despre orice (marketing related). Ar putea fi o idee pentru o continuare a unei campanii celebre in Romania. Ar putea fi o idee de ambalaj sau de produs. Ar putea fi un serviciu interesant. Ar putea fi orice.
Va exista o preselectie a ideilor, iar cele shortlistate vor fi puse pe blogul evenimentului, unde gasiti acum si un fel de regulament al competitiei.
PROMO: IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING
OFERTA SPECIALA: -15% PENTRU INSCRIERI PANA LA 31 MAI
intrebare, (chiar daca nu cred ca eu sunt care trebuie sa pun aceasta intrebare): cum va asigurati daca idea este originala sau nu trebuie sa fie? e ok si o transpunere de la o alta idee intr-o campanie sau material publicitar intern?
nu ai niciodata cum sa te asiguri… crezi ca sefii din agentii se pot asigura ca ideile angajatilor sunt originale… eu acord un vot de incredere celor care vor participa…
e ca in reclama aia, cu creditul pentru oriceorice, chiar cu orice se poate participa la concurs?
cu orice legat de marketing, care sa inceapoa cu what if si in limita a 1500 de caractere…
Iarta-ma ca is oleaca malitios, da creca e din cauza ca m-am dat cu Malizia azi-dimineatza.Ca sa recapitulam, sa ne asiguram ca pana si o minte melcoasa ca a mea a inteles: vreti in schimbul unei cine moca sa venim cu o idee de marketing (voi oricum veti primi vreo duzina cel putin de la catindati) de pe urma careia agentiile invitate pot face cateva zeci sau chiar sute de coco. Sau: agentiile face headhunting in schimbul unui crihan de pkita, fara sa mai mearga la Lugera si sa plateasca bani grei pentru recrutarea oamenilor cu potential. Hmmm. Win-win situation, right? (nooot)Interesant. Foarte interesant. Baftalo!;)
@groparue OK, nu se supara nimeni… sincer, eu m-as bucura sa aud ca o idee din acest concurs va ajunge vreodata undeva sau ca un concurent a intrat dupa acest concurs in advertising…