Leo Burnett anunta azi cea de-a cincea victorie la Ad’Or si neparticiparea la editia viitoare.
“Leo Burnett & Target se va implica in editia de anul urmator ca sustinator, consultant sau in orice alt mod pe care si noi si organizatorii il vom agrea. Nu vom mai concura insa, tocmai pentru a stimula agentiile ambitioase din piata sa lupte pentru titlu. Ne dorim o piata cu servicii creative cu adevarat competitive, ne dorim sa puna cat mai multi umarul la educarea pietei spre creatie si strategie de cel mai inalt nivel. Ne dorim ca mult mai multe agentii sa angajeze resurse pentru lucrari si campanii mai numeroase si mai bune cu care sa se inscrie in festival”, declara Roxana Dumitru, Managing Director Leo Burnett & Target.
Comunicatul complet il gasiti aici.
PROMO: IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING
BLOG: ANDREEA RETEA – CE-AR FI DACA…
Desi formulat cu schepsis, aceasta declaratie exprima din punctul meu de vedere o pozitie condescendenta fata de intreaga industrie, ceea ce este un gest deloc onorant. Daca Leo si-a schimbat strategia apropo de Ad’Or, poate sa ne informeze despre asta onest si civilizat, fara fanfaronada.