Va recomand sa cititi studiul (PDF) realizat de Metromind despre utilizarea “mediului online in cadrul strategiei de marketing a firmelor din Romania” (am citat de pe site-ul Metromind). Revin si eu cu un feedback daca apuc sa il citesc curand.
merci pentru studiu. Interesant si intr-un fel trist… Sa speram totusi ca noua generatie va schimba un pic felul in care companiile romanesti incep sa vada Internetul si ca vor face cat mai multi manageri sa inteleaga ce arma au la indemana…
Multumesc pentru link! In Romania se pare ca managerii de markting abia acum se aseaza si incearca sa realizeze cu ce se maninca marketingul online!…Numai bine
se pare ca linkul nu merge….
nu merge link-ul 🙁 i really wanna read it…
acum merge… sorry
merci pentru studiu. Interesant si intr-un fel trist… Sa speram totusi ca noua generatie va schimba un pic felul in care companiile romanesti incep sa vada Internetul si ca vor face cat mai multi manageri sa inteleaga ce arma au la indemana…
Nu e tarziu deloc. Ieri a iesit. 🙂 Puteai sa pui si tu un link catre siteul nostru!
Multumesc pentru link! In Romania se pare ca managerii de markting abia acum se aseaza si incearca sa realizeze cu ce se maninca marketingul online!…Numai bine