Astazi am hotarat sa comandam pranzul de la “Ce mancam azi”. O colega a intrat pe site-ul lor, a gasit numarul de telefon si a sunat. “Am dori sa facem o comanda…”, a zis colega mea. “Pai trebuie sa intrati pe site si sa comandati”, a primit raspunsul. “La telefon nu se poate?”, a mai intrebat ea. “Trebuie sa va faceti cont si sa comandati online…”
Nu imi dau seama daca abordarea asta exclusiva face bine business-ului sau nu, dar ma bucur sa vad si un exemplu in care Internetul are prioritate.
UPDATE: M-am entuziasmat degeaba. Ne-au sunat sa verifice comada. Deci doar pe Internet nu se poate!
O sa mai ai o dezamagire cand vine mancarea.
Prefer sa mananc acasa, macar stiu ca e buna. Nu prea fac cumparaturi online, nu de mancare cel putin. Poate altceva se merita.
Ba da … se poate online … eu am comandat de la matache si a venit in juma de ora. Probabil din cauza ca comandasem inainte de 2 ori la telefon ca sa verific comanda de pe site? Probabil din cauza locatiei unde trebuiau sa vina? (la munca)Oricum de fiecare data alea 2 ori cand le-am zis ca am comandat online s-a rezolvat mult mai usor, n-a mai trebuit sa le spun ce vreau sa mananc si sa repet de vreo 3 ori 😉