Intr-un episod din The Apprentice, concurentii aveau ca proba desenarea unui nou ambalaj pentru un sortiment de Pepsi. Mi s-a parut o super idee pentru un produs de masa acum in plina “revolutie a consumatorului” (cand se spune ca noi detinem brandurile si nu corporatiile).
Am vazut astazi ca Pepsi a pornit concursul “Design Our Pepsi Can“, bazat pe ideea de mai sus. Pacat insa ca este destinat doar rezidentilor din SUA.
Ok, stiu ca se vrea ceva original, care sa socheze, etc.Dati-mi voie sa nu ma iscriu in trend si sa apun ca mie nu-mi place acest model.
exact, evident manipularea celor anti-consum si anti-corporatie prin idei de genul brandul el al vostru, cine a zis ca-i al nostru, jucati-va cu el… numai profitul e al nostrunimic mai mult decat o escaladare a mijloacelor de maximizare a consumului
Foarte tare ideea. Am vazut episodul din The Apprentice, dar tin minte ca echipele au venit cu idei slabute. Mai ales aia cu sticla in forma de glob pamantesc.That’s what I call activation.