Microsoft va cheltui 500 de milioane de dolari pentru promovarea Windows Vista, un buget ce depaseste toate investitiile in reclama in Romania de anul acesta si rivalizeaza cu cel al marilor producatori auto sau FMCGisti.
AdAge realizeaza in numarul de saptamana aceasta o interesanta analiza a strategiei de marketing pentru Vista, un produs care nu ar avea nevoie de reclama, de atat reclama, daca e sa il luam in seama pe analistul care spunea ca in sase luni de la lansare toate PC-urile din lume vor rula Vista.
UPDATE: Am dat si peste un post in care autorul spune ca in 2010 Apple va depasi ca venituri Microsoft.
UPDATE 2: Tocmai am aflat de la Eduard ca s-a lansat Vista si pentru end-useri.
Daca asta spune un analist poate sa isi de-a demisia si sa isi caute un job in alta parte pe alt domeniu pentru ca e cel putin aberant. Putea spune eventual ca peste 50% din calculatoarele din intreaga lume. Asta e ca si cum ai spune ca toate calculatoarele din lume sunt apte pentru Vista. asta daca textul initial nu se referea cumva la calculatoarele noi.*si Vista are nevoie de atata reclama pentru ca utilizatorii casnici nu vad necesitatea unui upgrade de amploare al pc-ului pentru a putea rula Vista.
are nevoie de reclama pentru ca asta reprezinta o bariera la intrare.pc-ul meu nu va rula vista in urmatorul an. nici pc-urile prietenilor mei.fara o campanie de marketing puternica, lumea nu va face switch-ul.
Analistul vorbeste prostii. Firmele sunt foarte reticente in privinta lui Vista, care nu le aduce mare lucru in plus. Au nevoie de atata reclama pentru ca sunt genul de firma care vand rahatul pe bani.