In urma cu o luna scriam de Spot Runner, serviciul care iti ofera reclame gata facute si pe care le poti personaliza cu brandul tau. Zilele acestea am aflat de Pick-n-Click, un site autointitulat “prima agentie virtuala din lume” si lansat de Zimmerman, una din agentiile grupului Omnicom.
Pentru un fee fix, Pick-n-Click te lasa sa iti faci propria reclama TV, radio, print sau online prin manipularea unui drop-down menu in doar 15 minute. Lansarea serviciului va avea loc pe 3 februarie la un mare eveniment auto, Pick-n-Click tintind in principal acest domeniu.
Intr-un moment in care toata lumea (publicitatii) cauta noi metode sa ajunga la consumatorii din ce in ce mai sofisticati, pretentiosi si indiferenti, nu inteleg dezvoltarea publicitatii de-a gata.
Se adreseaza companiilor mici care nu pot ajunge la advertiserii traditionali.Un exemplu din IT: pentru o campanie minimalista prin bannere sa zicem, un buget de inceput e 5000USD. Multe site-uri nu isi permit asa ceva initial, iti dai seama ca ceva ieftin ajuta pe cei cu idei dar fara bani (inca).
Decat copiere la indigo (cu mici diferente ca aici si cum daca imi aduc aminte bine s-a aratat si pe acest blog, mai bine ceva mai ieftin. In plus, cum bine a spus Mircea – depinde pe ce media se va distribui reclama, care e bugetul, care e targetul. Pana la urma si blogurile pleaca de la platforme ce pot fi personalizate, la fel exista template-uri de site-uri si cu toate acestea fiecare blog are o identitate proprie (sau 99%), site-urile la fel, iar diferenta cred ca pana la urma o face produsul/serviciul, persoana.