Imi aduc aminte ca am tot incercat cand eram implicat in online sa branduiesc diverse site-uri cu teme corespunzatoare marilor sarbatori (Paste, Craciun) si a unor evenimente din divertisment (premiera unui nou episod Star Wars). Pe vremea aceea, sa schimbi la fata un site si sa il personalizezi insemna mare lucru.
Val Voicu a reusit chiar sa creeze (in acei ani) pentru Coca-Cola un canal de felicitari de Craciun (daca nu gresesc) pe FunCards.ro.
Mi-am adus aminte de lucrul asta vazand cum astazi diverse branduri, companii, site-uri incearca sa “profite” de pe urma Craciunului. Acum am doua exemple acum la indemana:
* Coca-Cola a lansat un canal pe YouTube prin care invita utilizatorii site-ului sa trimita vederi (clipuri) celor apropiati.
* Nu imi dau seama daca cel de-al doilea exemplu sustine brandul unui client sau doar compania care a creat site-ul. Este vorba de o noua clona a celebrului Subservient Chicken, in care Mos Craciun face tot ce ii ceri.
Mai stiti si alte initiative interesante?
O singura campanie mai ruleaza zilele asta, care are tangente cu X-mas-ul (cel putin, doar campania asta m-a atins pe net).E vorba de jocul celor de la Vodafone – http://www.vodafone.ro/personal/x-mas/ care insa e departe de a fi o virala in genul celor de mai sus.Tot din zona de telefonie/internet, mai e virala de la Click Net cu “uratura” de Craciun: http://www.clicknet.ro/clicknet_ecard/preview/index.phpIn final, nu pot rata pagina Moshului, facuta chiar de elfi – http://www.e-scoala.ro/craciun/index.html – Vodafone are campanie si aici.