Am trecut saptamana asta pe langa un magazin de decoratiuni numit Lemon. Am vrut sa vad atunci, ca un exercitiu de memorie si ca o “ocupatie” in drum spre masina, ce alte fructe au identitate de companie. Iata ce am gasit:
- Kiwi – polish pentru pantofi
- Mango – haine si accesorii
- Banana (Republic) – haine si accesorii
- Apple – hardware & software
- Grapefruit – consultanta de brand
- Orange – telefonie mobila.
Ce ar mai fi?
Nu putine alte fructe si legume au devenit nume de firme; cu .com in coada ajungem la site-urile lor: plum – o aplicatie web2.0, lime, cherry, coconut, strawberry, peachtree, apricot, cucumber, pepper, onion, garlic ( eu m-am oprit aici 🙂 ) – e drept, poate nu toate s-au impus ca branduri.Carmen
Nero – software-ul #1 de ars cd-uri si dvd-uri :)Pink – cantareata de muzica pop/rockBlue – formatie r&b 🙂
weasel, “nero” nu vine de la negru ci de la imparatul nero cel care a dat foc romei, hence “nero cd/dvd-burning sotware”. chestie care il face sa iasa din sfera brandurilor cu arome de fructe, trimitandu-l in cea a brandurilor cu arome istorice:). chiar, mai sunt alte branduri de genul asta? cu meaning istoric adica. vreun cuptor cu microunde “pompei”, un calorifer “termopile”, ceva acolo..
Blackberry – A wireless email solution for mobile professionals.
KIWI (pt pantofi) vine de la pasarea kiwi nu de la fruct.http://www.sherpatrek.com/weblog/wp-images/media/kiwi.jpg
igu, cred ca stiam si eu asta… dar m-a luat valul exemplelor…
Fruit of the Loom – ceva mai cuprinzator 😛
(RED) – campania umanitara