E al treilea post despre Romtelecom in ultimele doua saptamani. Clar se intampla ceva la “batranul operator”!
De cateva zile orasul s-a umplut cu afisele Dolce, operatorul de televiziune prin satelit “by Romtelecom” (Probabil sunt reclame si pe TV si in ziare, dar cine le mai urmareste astazi!?). M-am uitat putin pe site (apropo, ar trebui sa il faca sa mearga si direct din dolce.ro, fara www in fata) si am gasit o alternativa la pachetele oferite de RDS si UPC Astral.
Practic prin lansarea Dolce, Romtelecom intra in jocul triple play, oferind acum pachetul complet: catv-telefonie-internet.
Sloganul mi se pare putin cam fortat (“televiziune digitala totala”), dar poate sunt mai multe de descoperit la acest nou operator decat am gasit eu pe site la un quick browsing. Sau poate comunicarea ar trebui clarifice acel “digital total”. Imi place insa identitatea. Cine e “de vina”?
UPDATE: Se pare ca identitatea a fost creata de firma de consultanta de brand Karakter.
Daca am inteles bine Headvertising.Toate bune!
Am vazut ca au facut si un data center foarte performant – http://www.cyberhost.ro/multimedia/index/301Se misca Romtelecom … si se pare ca se misca bine 🙂
am scris, o sa ajungem la fel ca inainte, si o sa marin fenomenul cugir 🙂
Mie mi se pare ca seamane destul de bine cu boom.Prima data cand am vazut teasingul pe TV am crezut ca este pt. boom, datorita ultimului cadru.
Teaserul parea pentru boom. Probabil pentru ca identitatea lor se bazeaza tot pe forme circulare.Pe mine site-ul nu ma impresioneaza, are chiar niste buguri deranjante.Pe langa asta, Dolce by Romtelecom suna mai mult a parfum decat televiziune digitala.Apropo, e o mica greseala in articol, nu este vorba de CATV. Concurenta o sa fie cu boom, focusat(UPC), maxtv si ceilalti distribuitori de televiziune prin satelit.
novo, ai dreptate. nu e catv. am pus catv pentru a arata ca e vorba despre distributie de programe si nu broadcasting traditional.ai dreptate si cu concurenta dolce, insa per ansamblu RDS si UPC sunt concurentii majori pentru Romtelecom.cred insa ca Boom are de asemenea un potential pe un anumit segment…
Corect, Boom s-au miscat foarte bine, au cele mai interesante pachete.
[..]Romtelecom a lansat Dolce – televiziune digitală. Văzusem teaser-ul înainte de a afla despre ce e vorba, şi eram convinsă că e o nouă reclamă “veselă” pentru Boom (simpaticii ăia cu “Next in home entertainment”).[..]
http://denisa.genom.ro/index.php?title=dolce_next_in_home_a_259_a_259_a_259_car&more=1&c=1&tb=1&pb=1
Asemanarea cu boom nu e deloc intamplatoare.
Dolce incepe sa le fure din clienti celor de la RDS, Astral, etc… mai ales ca iti cam fura ochii alea 6 luni gratuite (pt. contractul semnat pe 2 ani si daca esti abonat Romtelecom), plus instalarea si receiverul tot gratuite.Cand am facut cererea de abonare la dolce am aflat ca sunt super solicitati, deci prinde.
kind of strange. eu incerc sa intru pe site si gasesc un site de “cuplari”, in loc de Dolce. sunteti siguri ca e http://www.dolce.ro? 🙂
Au furat identitatea de la BOOM, eu i-as da in judecata in locul celor de la BOOM TV. Ca sa nu mai zic ca “televiziune digitala” este o mare gogo! Este la fel de digitala si la Focusat si la Max Tv si la Boom si la DigiTV.Acum 20 de ani erau blocurile pline de “parabilice”. Ce o sa facem, o sa le unplem la loc. Asta e o nisa care nu va tine, catv-ul a aruncat parabolicele in desuetitudine, acum au reviriment. Romtelecom nu merg tare de loc, pur si simplu exploateaza o oportunitate. Triple play nu inseamna sa vinzi trei tipuri de servicii, triple play inseamna sa le vinzi toate pe un singur mediu ( ex fo ). Aici e vorba de bani bagati in reclama, asta e tot ce inseamna biznis azi. Bagi outdoor si TV sa vada tarlanu ca este bun! Si tarlanu cumpara! Asta e regula! Nu conteza marfa, sa fie la TV si pe strada. Mai ales la TV.
Baietii care au lucrat sigla au dat un search si pe net. Iar in portofoliul unui tip tare simpatic (vezi comentariile) s-a nascut si… dolce. Hai ca tre s-o gasiti…http://www.rajasandhu.com/