Apreciez “agresivitatea” cu care ClickNet incearca sa castige teren pe piata; o apreciez mai mult din consecventa comunicarii. Insa daca pana acum spoturile ClickNet nu ieseau in evidenta mai deloc (decat prin soundtrack poate), acum s-au ales cu o productie de festival. Numai ca nu stiu daca se mai premiaza alergatul de cativa ani, de la Playstation “Mountain” sau Nike “Tag” si “Musical Chairs”.
Advertising: Spoturi in fuga
- General
- Cristian Manafu
- 10.11.2006
- Comentează
:)Fugi Boros fugi, sa-ti salvezi ultimii blugi 🙂
As completa cu: http://www.youtube.com/watch?v=B3xBk-qOjpQ🙂
poate se trage la de un nou brand manager care vine de la Connex. Oricum e mai bine decat Lara Croft lookalike
mai degraba de la cei doi oameni veniti la grey de la leo burnett
deci e vorba de o echipa noua, after all!! Mie de lara nu mi-a placut niciodata, dar oamenii erau consecventi :)(au fost vreo doua-trei spoturi pe modelul asta, nu?) m-a mirat ca au schimbat-o … nu intelegeam 🙂