Citisem inca de la sfarsitul lunii iulie in Campaign UK despre noul spot Sony Bravia si “nebunia” de a improsca cu vopsea o cladire turn din Glasgow. Spotul a costat 2 milioane de lire sterline, din care numai exploziile au costat un milion. Gasiti mai multe detalii, making-of-ul si spotul la rezolutie foarte buna aici.
spectaculos… cam la ce valoare se poate ridica o asa productie?
Nu stiu cat de tare e spotul in sine, insa evenimentul a fost foarte bine gandit creand foarte mult PR pentru Sony Bravia astfel incat parca spotul nu e decat un fel de bonus.PS: care e treaba cu clovnul?
mie imi place spotul.imi aminteste foarte mult de asta 🙂
Ce mi-a placut cel mai mult a fost ca in loc de ceva CG (care poate ar fi iesit mult mai spectaculos) au ales calea traditionala… Chiar ma intreb cate dintre spoturile “spectaculoase” recente au in spate o poveste la fel de interesanta care poate sa fie ea in sine o metoda foarte buna de promovare… Si mie mi-a adus aminte de exploziile produse de familia Loizeaux. Chiar ma asteptam sa vad cladirea aia prabusindu-se dupa atata culoare 🙂
Colours like no other pe ecrane Samsung. Stiati ca Sony nu produce asa ceva, ci doar asambleaza?